Znad nadmorskiego Świętouścia pozdrawia załoga Kapitana Klara.
Dojechaliśmy cali i zdrowi, dzieciaki poznały już swoich bosmanów, kapitana i okrętową papugę Kogę. Poznaliśmy regulaminy obowiązujące na bazie, i wykonaliśmy kilka zadań by otrzymać swój ekwipunek żeglarza. Wczoraj znaleźliśmy tez list w butelce który wskazał nam drogę do zakopanej skrzyni z dziennikiem pokładowym.
Sprawy organizacyjne:
Do dzieci można dzwonić między 14.30 - 16.00 na mój numer (508306445) lub numer 733117131.
Paczki wysyłamy na adres:
Ahoj!
dh. Martyna
niedziela, 30 czerwca 2013
czwartek, 20 czerwca 2013
Kolonia pełną parą
DRODZY RODZICE!
Kolonia zbliża się wielkimi krokami, a przygotowania przed nią trwają pełną parą. Części rodziców nie było na zabraniu. Część rodziców nie oddała jeszcze kart zgłoszeniowych! Część nie zapłaciła też za kolonię. Proszę to zrobić dziś, jutro, na dniach, bo w hufcu muszą to mieć. Kuratorium, organizacja itp. itd.
W ramach przypomnienia (listę dostałam 4 dni temu więc cześć wpłat mogła juz dotrzeć):
Kart nie oddali: Natasza, Bartek K, Szymon, Hubert, Aleks i Zachary, Barek Z
Pieniędzy nie wpłacili: Agnieszka, Bartek, Aleks i Zachary, Bartek Z
Karty zanosimy do hufca. Proszę kontaktować się z komendantką całego wyjazdu dh. Arianą czy ktoś w danym momencie jest w hufcu by kartę odebrać. Numer do druhny: 502304397
Ten numer druhna będzie miała też na koloni jednak proszę dzwonić do mnie, bo to ja będę miała bezpośredni kontakt z dziećmi. Naszą 13 zuchów (z naszej gromady) będzie zajmowała się 4 kadry (dh. Magda, dh Dominik, dh Tomasz i ja). Kontakt ze mną podczas koloni będzie w specjalnie wyznaczonych godzinach (napisze je pierwszego dnia koloni na blogu) na specjalnie zakupiony na kolonie numer. Podam go na karteczce wraz z godziną powrotu i adresem na bazę w dzień wyjazdu. Mój telefon (508306445) nie zawsze będzie włączony, gdyż ja też chciałabym odpocząć od zajęć, znajomych itp.
Proszę by dzieci nie zabierały telefonów na kolonie.
Proszę zaglądać na bloga bezpośrednio przed kolonią jak i w jej trakcie. Przed mogą pojawić się jeszcze jakieś informacje, a w trakcie postaram się "wrzucić" czasem kilka zdjęć i napisać parę słów otuchy jeśli takowe będą potrzebne :)
Kilka informacji obozowicza (kolejność przypadkowa):
1. Proszę uczulić dziecko przed kleszczami - by się psikało.
2. Proszę spakować dziecko w plecak.
3. Rzeczy pakujemy do (najlepiej opisanych) reklamówek - wtedy w plecaku dzieci mają dłużej porządek i łatwiej go przywróci. Tematycznie: koszulki, bielizna, bluzy, spodenki, spodnie...
4. Proszę dać dziecku większy worek na brudne rzeczy!
5. Ewentualne odwiedziny tęskniących rodziców przewidujemy na niedziele 07.07. Proszę o informacje którzy rodzice się wybierają.
6. Sugerowane kieszonkowe to maksymalnie 50 zł - więcej im się nie przyda bo nie będą mieli jak ich wydać. Prosimy nie dawać więcej.
7. Legitymację bez obwolut i pieniądze zapakowane w opisane koperty (zaklejone, szczelne) proszę dać mi na miejscu zbiórki.
8. Jeśli dziecko ma chorobę lokomocyjną, proszę je zabezpieczyć (tabletki, woreczki...)
9. Proszę nie dawać dziecku telefonu.
10. Dziecko ma się pakować samo do plecaka albo z pomocą rodziców! - musi wiedzieć gdzie co ma w plecaku. Proszę uwierzyć że szukanie na raz kąpielówek w 13 plecakach nie jest najłatwiejsze :) Kąpielówki polecam dać do bielizny.
11. Jedziemy autokarem z parkingu za PKZ, zbiórka o 19.30, odjazd o 20.00. Proszę się nie spóźnić na zbiórkę a nawet być wcześniej. Ponad 100 rodziców denerwujących się że to właśnie Twojego dziecka nie ma nie jest miłym uczuciem.
12. Dzieci zabierają strój nawiązujący do Żeglarstwa, fajnie jakby mieli czapkę/ chustkę/ jakiś element który będą mogli założyć na szybko, gdy na cały strój będzie za mało czasu czy za gorąco.
13 Na razie tyle. Pytania proszę kierować do mnie telefonicznie. Środa,
czwartek, piątek będę dostępna telefonicznie tylko po godzinie 20.00
Śmiało dzwonić, ale nie wcześniej.
Pod spodem lista wg której należy spakować dziecko.
Czuj!
pwd. Martyna Filip
L.p.
|
Przedmioty
niezbędne:
|
|
1.
|
Legitymacja szkolna i/lub
dowód osobisty bez opakowania
|
|
2.
|
Pieniądze (zapakowane w
opisaną kopertę)
|
|
3.
|
Buty NIEPRZEMAKALNE
(pionierki / gumiaki)
|
|
4.
|
Wygodne buty sportowe
(trampki, adidasy)
|
|
5.
|
Klapki/sandały – pod
prysznic i na plaże
|
|
6.
|
Śpiwór
|
|
7.
|
Karimata
|
|
8.
|
Mały plecak (na plaże i
wycieczki) - można spakować w niego prowiant na podróż do środka autokaru
|
|
9.
|
Kubek (oznaczony)
|
|
10.
|
Mundur + koszulka gromady
(kto ma)
|
|
11.
|
Krótkie spodenki oraz min 2
pary długich spodni
|
|
12.
|
Koszulki (7 sztuk)
|
|
13.
|
Ciepły dres do spania
|
|
14.
|
Ubranie do zniszczenia (do
gier terenowych po lesie)
|
|
15.
|
Ciepła bluza lub sweter
(inna niż do spania) (najlepiej 2 sztuki)
|
|
16.
|
Kurtka przeciwdeszczowa
nieprzemakalna (nie foliowa pelerynka)
|
|
17.
|
Bielizna (minimum 9
kompletów, najlepiej 14)
|
|
18.
|
Strój kąpielowy
|
|
19.
|
Kosmetyki (pasta,
szczoteczka do zębów, mydło w płynie (najlepiej), szampon, szczotka do
włosów/grzebień)
|
|
20.
|
Ręczniki (2 sztuki)
|
|
21.
|
Lekarstwa (jeżeli na coś
się choruje) – z informacją dla pielęgniarki o ich dawkowaniu
|
|
22.
|
Spray na owady
latające/pełzające (komary/kleszcze) itp.
|
|
23.
|
Krem do opalania
|
|
24.
|
Długopis + notatnik
|
|
25.
|
Latarka + dodatkowy komplet
baterii
|
|
26.
|
Igła, nici
|
|
27.
|
Spinacze do bielizny
|
|
28.
|
Proszek do prania
|
|
29.
|
Prześcieradło
|
|
30.
|
Strój tematyczny -
ŻEGLARSKI
|
|
L. p.
|
Przedmioty
nieobowiązkowe:
|
|
1.
|
Finka/scyzoryk
|
|
2.
|
Gumka do włosów
|
|
3.
|
Śpiewniki harcerskie
|
niedziela, 9 czerwca 2013
Spotkanie z rodzicami
We wtorek 11 czerwca odbędzie się spotkanie z rodzicami zuchów jadących na kolonię zuchową. Odbędzie się ono o 17.30 w SP nr. 10 (naszej szkole). Podamy wszystkie potrzebne informacje i szczegóły, jak się spakować itd.
Jeśli jakiś rodzic nie może dotrzeć, proszę o kontakt (508306445) - najlepiej sms.
Czuwaj!
pwd. Martyna Filip
Jeśli jakiś rodzic nie może dotrzeć, proszę o kontakt (508306445) - najlepiej sms.
Czuwaj!
pwd. Martyna Filip
Subskrybuj:
Posty (Atom)