poniedziałek, 11 kwietnia 2016

FESTIWAL!!!!

Zuchowy Festiwal Piosenki Filmowej

Termin: 21.04.2016
Miejsce: SP nr.3
Godzina: 17.00

Jako gromada spotykamy się na miejscu, by wziąć udział w 2 konkurencjach.
Zgody pod spodem, można przepisać lub wydrukować.

Dzisiaj na zbiórce muszę znac liczbę osób, a nikt nie wysłałam jeszcze do mnie wiadomości.
Zgłoszenia chęci uczestnictwa dziecka proszę wysyłać smsem na mój numer, lub przekazać dziecku by powiedziało mi dziś, że się zgłasza.

508306445 w treści wpisując imię i nazwisko dziecka.
Proszę o liczne zgłoszenia, liczymy że Gromada pięknie się zaprezentuje.

Będziemy śpiewać Nie bój się chcieć, tu link do piosenki można ćwiczyć razem z dziećmi :)

Czuj!

pwd. Martyna Filip

______________________________________________________________________


Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka…………………………………………………….. w Zuchowym Festiwalu Piosenki Filmowej, która odbędzie się 21.04.2016 w SP. nr. 3 w Dąbrowie Górniczej.

Imię i nazwisko dziecka……………………………………..
PESEL dziecka……………………………………………………
Adres zamieszkania………………………………………….


………………………………………………………………
Podpis rodzica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz